Hands off


Så nu är allt klart med den kära operationen och jag blir hemma i 6 veckor!
Verkligen på gott och ont..

Plus är:
♦ Jag slipper kliva upp klockan 05.30 varje morgon.
♦ Jag kan sova hur länge jag vill :)
♦ Jag kan gå ut och gå i 1 timme varje morgon!
♦ Jag kan inte diska haha eller städa för den delen heller :P
♦ Jag kan kanske hålla bloggen mer uppdaterad.
♦ En massa mer.. men orkar inte skriva allt haha!

Minus är:
♦ Jag har nästan ingen att umgås med :(
♦ Äger inte en förmögenhet så att jag kan göra en massa saker :(
♦ Kan inte duscha utan en påse på handen :(
♦ Kan inte diska (även om det är skönt så är det jobbigt att se högen bli större!)
♦ Ingen att röka med :(
♦ Jag får inga ordentliga matrutiner!
♦ Jag kan inte gå på gruppträningarna på gröndal :(
♦ Och miljoner andra skitgrejer!!

Men annars mår jag bra och jag är inte ett dugg bitter hahaha..



Ville bara visa FETTO handen.. Eller snarare mina FETTO fingrar!!


Såhär ska jag få gå runt och se ut i två veckor till!! Tur är väl det för jag hade dött om
det skulle vara 6 veckor haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0