THE Äppelklyftare


Måste bara skriva om min kära "Äppelklyftare"..
Köpte den för nån vecka sen på Clas Ohlsson i skärholmen för 39 kr.
Kollade lite på nätet om den nu och såg att priserna varierar rejält beroende på vart
man köper den.. Tror nog att IKEA´S är billigast med 19 kr. Såg även priser som låg på
89 kr. Sjukt att man får göra så om man frågar mig!! Men men jag kände att jag kunde
avvara 39 kr för den..

Vad gör/är Äppelklyftaren:
  • Den klyftar äpplen och annat snabbt
  • Den ger jämna fina klyftor utan kärnor
  • Den är perfekt till pajen eller som snacks till barnen

Äppelklyftaren är ett smart verktyg för dej som snabbt vill ha jämna och fina klyftor till pajen eller göra det lättare för barnen att äta äpplen.


Till saken..
Jag fick för mig att jag skulle prova den nu här hemma för första gången och
jag konstaterade att jag är riktigt nöjd!! Kan verkligen rekomendera den ;) För den är verkligen
riktigt smidig!





Haha, Det här var nog det pinsammaste inlägget jag har gjort hittills.. men jag bjuder på den ;)

 


Kommentarer
Postat av: fia

ett bra inlägg om du frågar mig ;-)

jag vill också ha en sån...

2009-09-08 @ 22:27:23
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0