Finnedans??


Känner mig lite halv stel i ryggen idag..
Kanske inte så konstigt då jag vakna på soffan klockan 09.20 och
insåg att jag legat här hela natten!! Men men har ändå fått 9 timmars sömn inatt!


Nu ska jag bara ladda mobilen en stund till sen ska jag gå ut och gå i en timme
hade jag tänkt :) Jag ska nog gå ner och gå några varv runt Scania sjön sen hem och duscha..

Får se vad jag ska göra ikväll, har inte pratat med A här hemma än men antingen så
gör vi nått eller så kanske jag följer med Minna på "Finnedans" ikväll i Norsborg.
Det är typ dress code, men jag känner mig inte allt för snygg i mitt "LILLA"
bandage ;) Men vi får se..

Nu ska jag ta och sätta på mig träningskläderna och bege mig!!
Wish me luck ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0