Shoppa?!


Jag har suttit och spanat lite på IKEA´s hemsida och hittat lite grejer som jag funderar på att
köpa:)
Har tänkt att kanske åka dit i nästa vecka nån gång!! Jag kan ju passa på med sånt
nu när jag ändå bara går hemma hela dagarna ;)

Skulle kunna köpa upp halva IKEA egentligen men tyvärr har man ju inte världens budget
till det haha..

Men lite ska jag nog kunna få med mig hem :)
Här är några av dom sakerna :




Men som vi alla vet så kommer man ALLTID hem med en massa annat som man inte skulle köpa!
Någon annan som känner igen sig kanske??

Nej nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma.. Och vattna mina stackars blommor som snart har
glömt bort vad vatten är..  Det är verkligen tur att vi bara har garderobs blommor här hemma!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Hej!

Vi köpte "palmen" vi med för några dagar sen, grymt snygg! =)



Bor du på Boda nu eller?



Kram

2009-09-18 @ 08:05:47
URL: http://sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0