Vid din sida?!


Idag har varit en riktig slappardag..
Visst det var det igår också men iallafall ;) Idag blev det lax med potatismos och
grönsaker för mig, och lövbiff med kroketter till A som inte ville ha lax ;)

Jag ha nog spenderat 99% av dagen åt att ligga i soffan och kollat på Tv:n.
Men skönt har det varit ska jag lova :)
Jag har precis kollat klart på en av världens bästa filmer enligt mig.. Jag har sett den så
många gånger att jag tappat räkningen haha.. Och det är självklart Vid din sida jag pratar om :)

För er som inte har sett den handlar den om den före detta förlagsredaktören Jackie som valde
bort karriären för att på heltid ägna sig åt sina två barn, Anna och Ben. Men sedan hon och barnens far,
Luke, separerat har de delad vårdnad av barnen. Jackie har synpunkter på hur Lukes nya
flickvän, Isabel, hanterar sin roll som styvmamma och tycker inte att hon ger barnen den
ömhet de behöver. Men när livet tar en oväntad vändning för Jackie tvingas hon
omvärdera både sin egen tillvaro och Isabels kvaliteter.

I rollerna Julia Roberts som spelar styvmamman, mamman spelas av Susan Sarandon,
Och pappan av Ed Harris.

Om du inte har sett den så rekomenderar jag den verkligen den är både sorglig som rolig och
man kan verkligen leva sig in i filmen. Grymt bra helt enkelt.. Tjejfilm skulle nog många kalla den
men det kan jag leva med ;) haha



















Vad har du gjort idag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0