Rubrik??!!


Idag har det också varit en ganska lugn dag för min del.

Jag var ju ute och gick imorse sen har jag plockat lite här hemma..
Hade egentligen tvättstuga klockan 11.40 men var och ändrade den så jag fick tvätta
vid 16.00 istället! Hade en hel del tvätt den här gången, men så går det när man är lat och
inte orkar ;) Har även bokat en ny tid till på torsdag då jag tänkte tvätta:
sängkläder,
duschdraperier,
gardiner,
dukar,
mattor.. mm
Vad gör man inte för att hålla sig sysselsatt nu när man bara går hemma ;)

Har även hunnit fixa min header lite oxå..
Är inte helt klar men är en bra bit på vägen ;) Tänkte be Sofia om lite tips imorgon.
Ska nämligen möta upp henne och barnen imorgon bitti (08.30) för att följa med och lämna
Maximilian på dagis och sen gå med henne och California till Willy´s och hjälpa henne storhandla ;)
Eller själva storhandlandet klarar hon nog av ganska bra själv men hjälp hem, även om
min ena hand är "ur bruk" ;)



Pratade även med min mor idag och hon och hennes jobbarkompis
har pratat om att åka utomlands på en sista-minuten till helgen
och bestämde nu ikväll att dom redan ska åka på Onsdag nu i veckan..
Och jag är så glad för hennes skull för hon förtjänar det verkligen!! ♥
Dom ska också åka till Alanya/Turkiet men dock så betalar dom bara 2500 kr per person!!
Behöver jag säga att jag är avundsjuk :P
Men mamma och jag pratade om att hon och jag kanske ska försöka åka nånstans
bara hon och jag nästa år :) Skulle vara jätte mysigt! Så det är ju nått som tål att tänkas på!!


Nu ska jag tvinga min man att hjälpa mig att tvätta håret,

då jag inte har kommit så långt idag!

Sov så gott!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0