Grey´s Ooh Yeah




Idag var det 4 veckor sen som jag opererade handen.

Men jag har fått som små knölar i ärret.. så jag ringde till läkarn idag
och frågade vad det kunde vara!
Men det var tydligen ingen far, utan jag ska avvakta i 2-3 månader
och om det inte har blivit bättre då så ska jag höra av mig igen.

Saken är tyvärr den också att jag har grymt ont i handen mest hela tiden!!
Och jag vet inte riktigt hur det ska gå att börja jobba igen med handen,
då det bara är 2 veckor kvar tills man är tillbaka i bunkern ;)
Men men den som lever får se, som man brukar säga ;) haha

Nu ska jag ta och bunkra upp med grönsaker/dipp och världens
godaste Ramlösa Mango till Grey´s Anatomy klockan 21.00 på 5:an..
Som jag har längtat :)

Ni missar det väl inte???



Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo, efter mycket om och men så...



Tack.

Läker handen?

2009-10-02 @ 08:58:59
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Ångest redan? du är ju sjuk för fan... ;)

Ha det.

2009-10-02 @ 22:05:23
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0