Kyrkis?


Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering!
Min dator har nämligen bestämt sig för att inte vilja leva mer!! :(
Men ska ta och försöka lämna in den nån dag..

Det har inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste dagarna, är ju forfarande
sjukskriven och ska vara det i 3 veckor till!!
Igår så var Sofia och Alexandra här med sina minsta knottar och fika..
Jag bjöd på lingonlimpa och misslyckade biscotti haha..
Men det var jätte trevligt att ha dom här :)
Jag hade faktiskt tänkt sätta in några bilder men eftersom att det inte är min dator så
struntar jag i det nu!

Just nu har jag tvättstuga och försöker få lite ordning här hemma.. har precis
bäddat rent och ska snart ge mig på disken! Inte allt för kul men det måste ju
göras!! Efter det ska jag ta och förbereda middagen.. Det blir Tacos här hemma idag :)

Och imorgon ska jag passa min lilla kusin på snart 4 år i några timmar så jag tänkte
att vi skulle följa med S och A men kids till "kyrkis". Jag som själv inte har barn är
inte helt med på vad man gör där egentligen men det blir spännade att se haha..
Det ska iallafall bli mysigt att ha lilltjejen för mig själv ett tag!

Ja just ska även på loppis med Sofia och Alexandra nästa lördag! Så nu gäller det
att börja rensa ut grejer uppe på vinden som man kanske kan säljas ;) Ska bli
riktigt kul faktiskt! Jag har liskom inga större förväntningar så :)

Nej nu fastna jag ju här, måste ta tag i mitt hem.


Kommentarer
Postat av: Fia

hej hopp..

här är man nattuggla.. ska sova snart... men, men.. hoppas du haft en br ahelg, so far.. Kram!

2009-09-27 @ 00:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0