Doobidoo??


Har precis suttit och kollat på ett gammalt avsnitt av Doobidoo
på nätet.. Alltid lika kul! Alla skrattar alltid åt mig för att jag alltid kollar
på alla svenska musik program som visas på Tv. Men jag och A
sitter och kollar på Postkodmiljonären och Doobidoo varje fredag!
Och vi tycker faktiskt att det är riktigt bra haha.. Lite pensionärs
varning kanske men vi trivs haha..





Kollar även slaviskt på One Tree Hill på söndagar

och även på Grey´s anatomy när det går!
Jag vet inte riktigt vart jag ville komma med det här inlägget men
nu vet ni iallafall vad vi gör på fredagarna ;)

Brukar du följa nått speciellt program??




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag följer Idol och nu börjar det många serier i höst. Desperate housewives, körslaget, Ugly Betty och många fler. Det blir många mysiga höstkväller framför tvn =)

2009-09-30 @ 10:52:27
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Makkan.....

Färjan, Sveriges fulaste hem, svenska hollywood fruar, formel 1.....

2009-09-30 @ 19:01:59
Postat av: Fia

Som sagt pensionärsvarning ;-) haha

Men jag kollar på Idol, Desperate Housewives, Andra Avenyn, Playa del Sol och Roast på Berns... kanske fjortis varning på mig?! ;-) Snart börjar också en svensk version av "Mammas pojke" på tv4. Svenska killar ska träffa sin drömtjej, men mamma står i vägen :-D

2009-10-01 @ 11:10:22
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Niklas

Brothers & Sisters is the shiiaajt!!! :)

2009-10-16 @ 18:45:42
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0