Världens mysigaste fredag!


Igår var jag hemma hos världens bästa Sussie :)
Det blev fika, skitsnack, lek med lilla T, lite mer skitsnack, titta på Pingu,
och massa mer skitsnack och det var jätte trevligt!
Har saknat henne massor nu när jag har varit sjukskriven!!
Så vi hade ju en massa att ta igen!
Men snart är jag ju tillbaka på jobbet, och då återgår allt till det normala igen ;)
Jag kom dit vid 12 tiden och gick hem klockan 18 så det blev en ganska lång dag
men väääldigt mysig!!

På vägen hem slank jag in en snabbis på Ica,
för att handla in lite saker till middagen!
Väl hemma så började jag med maten på en gång! Det blev fläskfilé med ris,
tzatsiki och baguette! Helt okej fredags mys :)
Efter maten satt vi i soffan och drack vin/grogg, lyssnade på musik med levande
ljus i hela vardagsrummet!Jätte mysigt!!
Vi hann även med att kasta ut gamla ägg från balkongen Haha..
Men det säger vi inte högt!
Så det har varit den mysigaste fredagen på riktigt länge ;) ♥♥♥

Idag så ska vi ut till Järna med A´s föräldrar och hälsa på A´s Mormor :)
Alltid lika trevligt! Och så som det ser ut nu så vet jag ju inte riktigt när eller
om man får träffa henne igen så jag ser verkligen fram emot det här!! ♥

Sen senare ikväll blir det nog bara lugnt här hemma.. Troligtvis blir det nog nån
film om jag känner A. haha..

Vad har/ska du göra i helgen?






Kommentarer
Postat av: Fia

Låter trevligt, både hos Sussie och sen hemma..

Jag jobbade som sagt idag.. tänkte på dig, du skulle ju låna C.. men det kanske går en annan dag?!

2009-10-17 @ 22:06:41
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0