Mitt liv i ett nötskal...


Ja som vissa kanske har förstått så har det ju hänt lite saker här hemma..

Jag och A har bestämt oss för att gå skilda vägar på grund av att vi har helt olika
mål här i livet! Och i det stora hela är det väl barn som är den stora orsaken!
Jag vill ha men inte han.. och jag har konstaterat att jag inte kan leva med att
inte få några :(

Men vi är inte osams överhuvudtaget
utan det här är något vi pratat om ett bra tag!
Men visst så är det jätte jobbigt!! Vi har varit tillsamman i 2 år och bott ihop i
1 år och 8 månader så visst känns det! Men livet är orättvist ibland!!

Så nu ska jag vara sambo med min syster fram tills mitten av December sen tar
jag över hennes lägenhet som ligger mitt nere på stan, iallafall fram tills i juni
sen vill jag ha en egen lägenhet!

Så så är läget här just nu iallafall!!...



Har även fixat en hel del med designen på sidan, och det går väl sådär.. haha
Men man lär sig nått nytt hela tiden ;)
Hoppas på lite mer förändringar här fram över ;)
Om det är någon som har något förslag så får ni jätte gärna säga till :)





Kommentarer
Postat av: Andreas

Men usch vad tråkigt. Dumma A som inte vill ha barn då.... =(

Ni som verkade trivas ihop liksom. Hoppas det är bre iaf, ses på Måndag...

2009-10-16 @ 11:11:56
URL: http://whopper.webblogg.se/
Postat av: Niklas

Haha juuusteee, du har ju jobbat där ;p

Ahmen va ska jag göra ? Om inte du är redo att lägga ut typ 3 lax på ett ligg med mig så är detta det ända jag har kvar x) Haha

2009-10-16 @ 18:42:57
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: Maria

Modigt och beundransvärt att följa dina drömmar, hjärtat. Hoppas A och du kan fortsätta att vara vänner och ha en fin relation på så sätt. :) Ses vi snart? Saknar ju dig! Puss

2009-10-19 @ 20:32:59
URL: http://mariacverle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0