Helgen


Det har varit full fart den här helgen!
I fredags var jag bjuden hem till Minna på vinkväll och sedan finsk karaoke i
grusåsen med hennes mamma!
Dock så blev det inget vin överhuvudtaget för oss utan vi nöjde oss med cider
och grogg istället ;)
Efter några timmar där bar det av mot Stallbacken som ligger på plattan i grusåsen,
som har finsk karaoke på fredagar! Minna sjöng för fullt och jag ville ju inte vara sämre
jag så det blev en låt för mig också.. Jaa på finska ;) haha

När dom stängde vid tolv, tog vi oss ner på stan med destination Hamn.
Och det var faktiskt riktigt trevligt ute!! Vi dansa som aldrig förr.. (Ni som känner Minna
vet att hon inte riktigt är den som brukar stå allt för mycket på dansgolvet ;) hihi)
Det var en hel den kända ansikten ute också vilket vara väldigt trevligt!
En riktigt lyckad kväll med andra ord :)

I lördags var det 4/34 års kalas i Nykvarn som gällde!
Min kusin och morbrors tjej som fyllde år. Eller 34 blir hon på Torsdag ;)
Så jag och mammsen åkte ut med bussen, inte allt för kul men jag tycker att det är
ganska trevligt då jag får lite egentid med min älskade mamma!! ♥
Väl där fikade vi med bullar och tårta och hade allmänt trevligt som vanligt ;)

Jag var här hemma strax efter sju, och då hade varken jag eller A ätit middag, så jag
bestämde att vi skulle äta fläskfilé med potatisgratäng, men vi saknade några ingredienser
hemma så jag fick bege mig ut i regnet igen och hande det vi saknade!
Vad gör man inte för potatisgratäng?!!
Så vi åt middag klockan 10 i lördags, men gott var det ;)

Igår hände det inte så mycket..
A´s föräldrar var här och fikade på eftermiddan. Och det blev ju självklart kanelbullar
men absolut inte hemmagjorda! Alldeles för mycket jobb så det blev Ica´s 3 för 12 kr
men det gick jätte bra det med!!
Sen skulle vi ha myskväll med film och gott, visst det blev en film (GI Joe - Rice of the Cobra)
Och den var faktiskt riktigt bra!! Men så fort den var slut så satt A framför datorn
och spela dataspel.. Såå ja en liten myskväll blev det väl ;)


Jaha det var min helg det!
Vad har du gjort i helgen??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0