För jag har bara, Regn hos mig!!


Jag har uppdaterat ganska dåligt den senaste tiden..
Men det är en del saker
som har hänt, och jag har inte varit allt för sugen att sitta här framför datorn.

Jag var iallafall hemma hos Therese (Min morbrors tjej) i Nykvarn på middag, vin och
en massa tjejsnack!
Blev bjuden på JÄTTE god enchiladas med sallad och guacamole till middag :)

Vi kände väl dock båda två att tiden gick lite väl fort och att vi
kanske inte hann prata om allt, men sen så skulle vi ju kunna prata i säkert ett dygn oxå :P

Men vid strax innan elva så fick jag för mig att jag kanske skulle kolla hur bussarna
gick hem!Och tur var väl det för jag fick springa till bussen annars så skulle inte nästa buss
gå förrän vid 01 på natten..
och då skulle jag få gå hem från centralen..
Och jag ska lova att det var ett tag sen jag både gick och sprang som jag gjorde igår haha..
Jag var helt slut när jag kom fram till busshållsplatsen.
Men tur var väl det, för hade jag kommit en minut senare så hade jag missat bussen!

Jag hade en jätte trevlig kväll igår och vill bara säga tack!
Det behövde jag!! ♥






Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är dom =) I LOVE THEM!!!

Dom kostade 650kr, absolut bra pris på dessa från Nilssons.



Är det något tråkigt som har hänt vännen?

kram

2009-10-09 @ 10:31:11
URL: http://maddelejn.blogg.se/
Postat av: Mika

haha vilken tur att du kolla det då!



Hoppas du får lite solsken på dig snart!!

Kram kram

2009-10-11 @ 21:13:51
URL: http://mika83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0