Ännu en vecka avklarad!


Åhh vad det här veckan har gått fort!!
Det har gått bra att jobba den här veckan, och ska snart få börja köra truck. (förhoppningsvis!)
Jag jobbade även i fredags. (Jobbar ju bara 4 dagars veckor..)
Jobbade från 07.00-15.00. Vad gör man inte för extra pengar :)

Efter jobbet i fredags var jag med Minna på skopunkten för att hadla skor till
minna, men det blev även tre par till mig själv också!
Har ju inga höst/vinterskor så det kändes som ett helt okej köp när man
fick tre par nya skor för 700 kronor! Sätter in en bild på dom senare!

Igår var jag och A bjudna på middags hos A´s moster och man.
Det fanns hur mycket mat som helst att välja på! Till och med kräftor :)
Även hans mormor och föräldrar var där!
Det var verkligen en jätte mysig kväll! Dock så är det alltid det när man är där!
Men det var nog den sista "familje middagen" för mig så det va ganska jobbigt!!
För dom är verkligen världens underbaraste människor!! Och jag kommer sakna dom Massor!!!

Idag så ska jag och A upp på vinden och börja plocka ner mina saker..
Och börja packa, flyttar ju nästa helg...

Men nu ska jag ta och väcka Mr Mr och tvinga med honom till affären och handla lite till
middan idag. Det blir pannbiffar med potatis, brunsås och lingonsylt! Mums!

Och ni får ju inte missa One Tree Hill klockan 18.05 på kanal 5 ;)

Vad har du gjort i helgen??




Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som en toppenhelg, men jag förstår att det känns lite jobbigt och kanske lite sorgligt att veta att det antagligen är den sista familjemiddagen ihop. Men det är starkt av dig, eller er båda att ändå gå skilda vägar, trots att ni nu på sista tiden verkar komma väldigt bra överens.. men det blir väl så när man inte ställer samma krav på varandra som när man är ett par. Kram på dig!

2009-10-25 @ 21:19:27
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0