091031



Jahopp nu har jag flyttat och börjat få ordning på det mesta!

Känns lite konstigt men ändå helt okej! Jag bor ju ändå mitt nere på stan ;)
I onsdags gick flyttlastet och allt gick jätte fort och smidigt så det va skönt!!
Nu är det bara lite små grejer som är kvar hos A.. men det får jag ta lite då
och då ;)

Igår var jag och Johanna och klippte oss.. Och jag klippte mig kort!! Eller jaa till
axlarna om inte mer haha.. Och jag är riktigt nöjd! Jag kände bara att jag
behövde en förändring! Nytt liv- Ny frisyr ;)
Sätter in en bild på håret så småning om ;)

Nej nu ska jag ta och börja göra mig i ordning,
ska nämligen iväg med en gammal
jobbarkompis och fika.. Och tydligen middag så vi får se haha..

Ha en kul Halloween :)

Kommentarer
Postat av: Fia - 24årig studerande tvåbarnsmamma

Kul att du trivs gumman! Jag får komma förbi med barnen nån dag, kanske.. eller inte.. haha.. vi måste ses i alla fall. Är du ledig på fredagar nu?? Kanske vi kan ses för lunch lr nåt på fredag, efter Kyrkis?? Jag vill ha min form också.. är den hos A?? ;-) Kram på dig gumman!

2009-11-02 @ 21:20:53
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0