091018


Gårdagen va trevlig! Blev en ganska kort visit i Järna,
men dock väldigt trevlig ändå ;)
När vi kom hem blev det tacos till middag :) Alltid lika gott!!
Sen blev det liggläge framför Tv:n resten av kvällen.. Kollade på Cocktail, har
sett den ett ex antal gången förrut men den är lika bra varje gång!

Imorse.. eller snarare klockan 05.20 vaknade jag på soffan..
(Känns i ryggen!!)
Och trodde att det var Måndag.. Och jag kände bara hur irriterad jag var.. haha..
Men efter att jag kollat dagens datum på mobilen 2 gånger, kunde jag
lättat resa mig upp för att återta min sömn i sängen ;) Och vakna vid 11 hehe..

Jag har hunnit prata med Johanna i 2 timmar, diskat, ta fram dagens middag som
blir fiskgratäng med potatismos!! PULVER!!
(haha.. Skulle inte få för mig att göra egen!)
Plockat ihop en massa glasflaskor som jag tänkte tvinga med A att gå och kasta
sen, när han har vaknat :P
Ska även ta fram dammsugaren och moppen och även hinna laga mat innan det
är dags för One Tree Hill avsnitt 1 säsong 7!! Som börjar klockan 18.05!!

Och imorgon är det dags för jobbet..
Usch jag känner hur jobbigt det kommer bli att gå upp så tidigt! 05.30..
Nu tänker säkert ni andra att Ähh det är väl ingenting men det är bara det att jag
inte har gått upp så tidigt på 6 veckor, och det är ganska lätt att vänja sig vid det haha!!
Själva jobbet i sig har jag faktiskt ingen som helst ångest för! Ska bli ganska
skönt att få komma in i sina vanliga rutiner igen!
Och att möta mina kära kollegor :)
Har ju saknat mina "rökarpolare" hehe!!

Nej om man skulle ta och sätta igång med städningen här hemma nu då
så att man har det gjort!

Har du några speciella söndags sysslor??




Kommentarer
Postat av: mika

haha pulver. nä fy va äckligt haha. puss love ya

2009-10-18 @ 16:58:28
Postat av: Mika

tack va gullig du är! Tycker ju oxå att dom är fina men jag är ju partisk hehe =)



va tråkigt att ni har så olika mål här i livet. Hoppas du mår ganska ok iaf!?



kram kram!



ps, pulvermos är ju tokgott!!!

2009-10-19 @ 19:32:23
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Fia

Nu är du så där seg igen.... :-( Vad gör du i helgen?? Här ska vi väl bara försöka umgås.. kanske du har lust att komma förbi med formen.. och fika?!

2009-10-23 @ 19:45:22
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0