Usel uppdatering.. som vanligt!!



Fy vad jag är dålig på att uppdatera :(
Men jag har som sagt ingen egen dator som fungerar för tillfället!!
Men ska ta tummen ur ..... snart och lämna in den på lagning!

Nu har jag gjort mig hemmastadd hos syster..
Har redan bott här i 1 vecka och 1 dag ;)
Tiden går rätt fort, Visst är det jobbigt med allt emellanåt, men det är
väl så det ska vara efter 2 år tillsammans med nån skulle jag tro!!
Men annars känns det faktiskt helt okej även om det är lite trångt,
men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;)
Och allt blir väl lite bättre när systra mi har flyttat ut så att jag
får ordning på mina grejer!
Men så länge är det bara att gilla läget ;) Vad hade jag gjort utan lillasyster??

Just nu sitter jag hemma hos mamma och är "jätte social" hehe..
Har fått tacos och pratat lite iallafall :P
Jag ska väl snart gå hem och lägga mig i soffan och glo på tv.. Riktigt kul :P
Och vänta på att Sara kommer hem, om hon nu inte redan är hemma..

I helgen blir det nog bara lugnt.. Ska försöka få ett tvättpass och
även försöka ta mig till A och hämta lite av sakerna jag har kvar där....

Vad ska du göra i helgen då??





Kommentarer
Postat av: Denne

Är du dålig lr haha ! Segjävel

2009-11-25 @ 14:19:11
URL: http://dennes.blogg.se/
Postat av: katarina

fin blogg :D du är inte sugen på att börja dansa i höst? :)

2010-09-03 @ 11:02:58
URL: http://christakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0