I´m Back ;)


Japp.. Och som vanligt när det gäller mig så har uppdateringen inte varit den bästa den senaste månaden! Men nu ska det bli ändring på det! För jag har ju haft min första besökare idag ;)
Så nu har jag lovat att jag ska börja uppdatera bloggen så ofta jag bara kan!!


Idag har varit en riktig slappar dag.. Har inte varit utanför dörren förrutom ett undantag på 15 minuter då jag gick fram och tillbaka till Ica för att handla potatis och grädde.. Sen så har jag väl varit ute på balkongen och tagit några cigg då och då (Vet dock inte om det räknas som att vara utomhus?!) haha..
Sen har det bara varit en riktig onyttig dag rakt av :S Cheez balls,Basset´s "Sour winergums", coca cola, fanta exotic..Till middag blev det potatisgratäng med fläskfilé och sallad (det enda nyttiga på hela dagen :P) Så nu står min mage åt alla 47 håll haha ;)


Så nu är det väl dags för tandborstning och kramande av kudden.. Ska nämnligen försöka vara pigg imorgon då vi är bjudna på middag hos A´s mormor i järna.. Ska bli trevligt!

Lovar att skriva imorgon Sofia ;)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Fia

Bra där gumman :-) Hmm, vi får bli bättre på att göra ordentliga powerwalks.. typ 45min non stop. Sen kan vi sitta och snacka skit ;-)

Jag funderar på att köpa hem ett skivstångset, så jag får nån styrketräning, kommer ju aldrig iväg till gymmet, så det känns hopplöst att ha ett gymkort. :-(

2009-05-23 @ 00:47:00
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

men titta.. det har dykt upp en bild nu också!! bra där.. :-)

2009-05-23 @ 20:29:40
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: sara

naaw sööt ! hade du inte en ända läsare innan de här ? sötboll !

2009-06-08 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0