My day off :)



Idag har jag varit hemma från jobbet, så när jag vakna (kl 11) satte jag på mig mina träningskläder och packade ner handduk och ombyte och begav mig till gymmet. :)
Tränade i 1 timme sen gick jag till Sofia för för lite skitsnack på hennes balkong i det fina vädret ;)

Vi satt där i nån timme sen bar det av för att hämta Maximilian på dagis! På hemvägen bestämde vi oss för att sätta oss på någon utav de "100" lekparkerna vid mig.. haha.
Men först så blev det en snabb visit inne på Ica för glass, dricka och Sofia´s favorit......Kanel Gifflar hahaha ;)

Men så fort vi satt oss vid lekparken så började det blåsa och mulna ganska fort så vi packade ihop våra saker och begav oss hemmåt.

Så nu sitter jag här och ska snart börja med middagen.. Blir spagetti och köttfärssås :)

Tack så jätte mycket för idag gumman! Får se till att träffas nått i nästa vecka oxå!





 
                     
  


Mitt underbara sällskap för dagen :)




Kommentarer
Postat av: Mika

va roligt att hitta till din blogg! =)

Hoppas allt är bre med dig!

kram mika

2009-05-26 @ 23:05:34
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Fia

fina bilder på C..mindre fina på mig...

Jag la precis ut två bilder från gårdagen.

Hoppas du haft en bra dag på jobbet ;-)

Ser att du fått fler besökare genom att jag länka genom min blogg haha..

2009-05-27 @ 21:14:49
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

segis bloggare.. hehe.. ska du me till grönan lr?

2009-06-03 @ 22:20:59
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0