Laktosintolerant?!



Det blev inget inlägg igår för när vi kom hem från Järna hade jag så grymt ont i magen (hade det dock redan där). Så när jag kom hem var det bara på med myskläder och fram med täcke och kudde och bädda ner sig i soffan.
Det var nämligen ingen bra blandning med en massa grädde och mjölk i maten till förrätt, varmrätt och efterrätt haha plus att det är "den där" veckan i månaden, visserligen så är det för andra gången den här månaden men det är en annan femma.. :S

Men idag mår jag bra! :)

Har varit nere på stan med Johanna och ätit lunch på trattens uteservering! :) Hann även med lite små besök i butikerna oxå :)

Jag köpte en träningsväska uppe på Inter sport. Har nämligen inte haft nån så jag har fått försökt pula ner mina träningskläder i min dataväska haha..Så nu har jag äntligen en ordentlig :)

Inne på H&M köpte jag slingmedel, ska försöka ljusa ner mitt hår lite tänkte jag.. Så det ska jag försöka mig på här hemma ikväll.. får se hur det går, ska försöka få min älskade pojkvän att hjälpa mig baktill iaf ;)

Sen hitta jag även ett svart längre linne eller det kanske är en topp inne på Vero Moda för bara 160 kr :)
Så nu är det färdig shoppat för mig den här månaden hehe..

Tänkte sätta ut bilder på mina inköp ;)

                   
Visst är väskan lite tuff?! Tyckte att den va häftig ;) Men det tyckte dock inte min sambo haha..



Nää nu ska jag ta och laga middag här hemma.. Lyxar till det med Tacos så här på söndags kvällen!

♥♥

Kommentarer
Postat av: Fia

väntade på ett inlägg igår haha.. bloggnörd som man själv är ;-) Jobbigt att vara känslig för mjölkprodukter.. det va en cool väska du köpt, men inte alls min stil. Men kul att sticka ut!

Hoppas slingorna blir bra. Vi kan väl försöka dra ut och gå en sväng i veckan?? Jag har hundra grejer att göra, men lite promenad med skvaller ska alltid gå att klämma in ;-)

2009-05-24 @ 22:23:51
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0