Världens BÄSTA morfar!


Igår var jag uppe i fornhöjden med mamma och syster (Även min morbror var där) för att fira min älskade morfar på 62 års dan :) (I förskott för han fyller år idag!)
Av oss fick han en röd PEAK piké tröja och av bara mig fick han en glasburk full med Basset´s winergum, hans favorit ;) Och 2 trisslotter! Och det var vinst på båda :) Dock bara 100 kr men han ska byta dom mot nya. Så nu väntar jag på att han ska ringa och säga att vi ska åka och skrapa i TV :P
För vi har nämligen en deal på 50/50 om det blir en stor vinst ;)
Mormor bjöd på matpajer med sallad och sen jordgubbstårta ochkaffe till efterrätt :)

Jag skulle aldrig kunna önska mig en bättre mormor och morfar än dessa två:
Guld värda!!♥


Mamma, Morbror och självklart syster yster i sitt bästa Esse ;)



Jag och VÄRLDENS bästa morfar :)


Nää nu måste jag fixa mig och gå till Sofia och hennes pluttisar! ♥



Kommentarer
Postat av: Fia

Hey babe!

Tog mig friheten att lägga dit en länk till min blogg haha... du kan ju ta bort, ändra eller lägga till fler själv ;-)

2009-06-13 @ 00:58:28
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0