Tjocka släkten ;)


Usch har haft fullt upp hela dan..
Konfirmation i Nykvarn för kusinerna, och tjejerna var jätte fina :)
Fikat efteråt hade dom hemma hos dom i villan.. Och herre gud va folk haha
Säger då det: Tomten är far till alla barnen x 2 haha!
Men trevligt var det!
Det bjöds på pajer av alla dess slag och sedan jordgubbstårtor (7 stycken) vart dock en massa tårtor över!!
Jag var hemma igen vid halv sju tror jag :)





Väl hemma satte jag igång och damma hela lägenheten och städa toaletten! Imorgon tänkte jag att jag skulle dammsuga och skura golven plus att jag har tvättstuga på kvällen. Men så får jag ju se hur jag mår efter att dom har satt in spiralen också! För annars är det ju ganska kört :(

Har även en sjuk karl här hemma också, som är ynkligare än någonsin :P
(Feber och lite ont i halsen) Inte lätt ;)
"Ni kvinnor snackar om att föda barn, då ska ni veta hur det är för oss killar när vi är förkylda " haha
Sååå sant!!! (Riktigt sann reklam!!)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och lägga mig i sängen så jag orkar med mina 3 timmar på jobbet imorgon :P
Natti Natti ♥









Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till i gynstolen imorgon.. det går säkert kanon..:-) Jag har också tvättstuga imorgonkväll, fast jag skulle typ behöva tvätta hela dagen.. det är sååå mkt! MEN jag har hundra andra saker imorgon.. ska bl.a. till logopeden och prata om M's stammning och sen ska jag till Willys och storhandla.. och hoppas stora M vill hjälpa mig hem :-D Haha.. ja den reklamen om förkylda karlar är riktigt sann.. varför blir de så ynkliga?!

Hörs imorgon lr nåt, natti natt!

2009-06-15 @ 00:50:47
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

nää, bror jobbar.. och jag får inte låna bilen utan honom :-( Men det går bra, jag har klarat mig miljoner gånger förut så... men visst så skulle dte va bekvämare med bil ;-) Angående ditt fina hjärta du vet <3, så pratade jag och G precis om de igår.. han har inte fattat vad de betyder, utan har trott att det betyder k*k, att trean skulle vara pungkulorna haha...

2009-06-15 @ 01:16:21
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0