Cash in Cash out..


Today har jag varit på stan med Sofia och hennes knottar :) Har hunnit med en hel del faktiskt!! Och en hel del pengar har det gått åt för den delen också haha..Fick lön idag och nu är den nästa borta :P haha kanske inte så illa men nästan ;)

Första stoppet vi gjorde var på glasbanken där det inhandlades för morgondagen :) Sen in på H&M där jag hittade ett par svarta tights, en rosa t-shirt till California och sen en jätte fin klänning som jag ska ha på mig imorgon :) Kanske sätter in en bild på den imorgon.. ;)

Efter det vart det lunch på Donken då Maximilian ville det :) Sen vart det en hel del andra butiker också.. Även en visit på Synpotik där jag gjorde en synkontroll för körkortet, och det gick jätte bra :) Så nu har jag skickat iväg alla papper och betalat :)

Jag köpte även stolsdynor till stolarna på balkongen.. Det blev två stycken turkosa med vita stjärnor på. Jätte fina enligt mig :)
Vi hann till och med en snabb fika på tidermans i kringlan medans barnen sov sött i vagnen. Det blev en varsin blåbärsbulle?! (Sofia är det rätt?) med kaffe/Te. Som Sofia var gullig och bjöd på! Tack gumman :)

Jo gjorde även två kap också köpte ett "fat" inne på Indiska som jag tänkte ha som tårtfat/ljusfat i lila som bara kosta 25 kr :)
Och ett salt och pepparkar i svart för 5 kr inne på Hemtex :)

Nu ska jag ta och noppa mina ögonbryn och sen ringa Minna och snacka lite skit tror jag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0