Mys lördag



Började dagen med en fika hos Sofia och hennes underbara ungar ♥
Sedan tog vi en promenad till Jätten innan vi skildes åt!



Båda barnen somna och sov sött i vagnen så fort vi kom till Ica ♥


Senare på kvällen kom min älskade syster hit.
Vi kolla på film Twilight igen haha.. Men lika bra va den denna gång ;)
Och ätit godis, snackat skit och lyssnat på gamla skivor och massa nostalgi :)






Så nu sitter jag här och väntar på att pojkvännen ska komma hem från sin killkväll! Eller så går jag kanske och lägger mig istället så att jag orkar träna imorgon :)



Sov så gott!! ♥





Kommentarer
Postat av: Fia

fina bilder.. :-) Kanske du vill se filmen en

tredje gång..;-)

2009-06-08 @ 00:00:18
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej gumman...

träffade Alexandra idag... går det bra om hon hakar på den 26:e??? Hon ska isåfall sova hos mig då :-)

Jag har nämligen inte råd med två utgångar innan resan haha...

2009-06-08 @ 20:11:36
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0