Uppe med tuppen


Ja vad säger man? Klockan är strax över åtta och jag har varit uppe sen tjugo över sex!! Och jag är LEDIG!!! Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig ;)

Och jag kan inte riktigt börja fixa här hemma än heller för att A ligger och sover. Skulle behöva dammsuga och så men det får lov och vänta! Ska i alla fall till systemet med Sussie och vi ska gå så att vi är där när dom öppnar!

Sen ska vi tillbaka till mig då vi båda ska tvätta i min tvättstuga.
Vi har tänkt att lägga oss ute på gräsmattan och sola och äta jordgubbar mellan maskinerna :)

För fint väder är det :) Lycklig!! ♥


 

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu är du sådär ruskigt seg på att uppdtaera igen ;-)

Hur har veckan varit?? Kram!!

2009-07-01 @ 20:58:30
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0