Städpatrullen


Nähä det gick inge bra att sätta in spiralen nu heller :( Lika bra att ge upp kanske?!
Nää vi får se, ska ringa Sveamottagningen imorgon och se vad dom säger :)

Nu har jag i alla fall dammsugit och skurat golven här hemma och nu ska jag ner t tvättstugan och slänga i två maskiner!!
Undertiden dom är igång så ska jag baka rulltårta och kanske några småkakor :)
Tänkte att jag skulle börja med det redan den här veckan så blir det inte så mycket sen :)

Fick min lönespec idag också, och den hade trevligare info än vad jag trodde att den skulle ha :)

Nä nu måste jag springa ner i tvättstugan!






Kommentarer
Postat av: Fia

Hur gick det idag då? inte så ont va, bara obehagligt...?! Yeah, tvättstugan...tänk på mig.. jag springer också fram och tillbaks i tvättstugan. Skönt är dock att C sover sen en timme tillbaks och M är på väg mot sängen, tillsammans med far sin :-D

Så jag har lite tid framför datorn mellan maskinerna ;-)

2009-06-15 @ 19:58:15
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Fia

hur gick baket?!

2009-06-17 @ 23:37:03
URL: http://www.maximilian06.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0