Måndag



Idag har min söta Johanna varit här :)

Är så bra nu när hon jobbar för då har hon så nära hit efter jobbet :)
Vi har fikat och skvallrat om allt och ingenting! Men mysigt var det i alla fall!!
Hon kom vid halv och åkte hem med tjugo över åtta bussen.

Det blir så sällan att vi träffas nu förtiden, eller det blir ju då och då nere på stan men allt för
sällan hemma hos varandra!! Dock är det bara pga lathet från bådas sida :( Men vi pratar dock
nästan en timme om dan om inte mer i telefon.
Så vi håller oss iaf uppdaterad om varandras liv ;) haha

Men nu har jag ju tur och får träffa henne igen redan på fredag då det är tjejkväll hemma hos
mig :) Party party!
Det blir paj, karaoke, uteservering och sedan vidare mot något ställe och dansa :) Längtar!!


Nu ska jag ta och fixa matlådorna till imorgon, duscha sen försöka lägga mig och sova.. ♥





Kommentarer
Postat av: Fia

Nice, här blev det tacos idag, mums!

Ser fram emot fredag!! Behöver du hjälp med något?? jag vet inte när G kommer hem.. men om han slutar tidigt så kanske jag kan komma tidigare, om du behöver mig??

2009-06-22 @ 23:22:52
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Therese Gardevåg

Ja det ska bli jätte kul :)

Ja du får gärna komma tidigare om du vill.. Jag kan kanske komma och behöva hjälp med pajerna och mitt hår haha ;)

Så du är så välkommen så om du vill ;)

2009-06-22 @ 23:26:24
URL: http://devilishsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0