Life is a B*tch



Jobbat som vanligt idag, tyvärr så börjar jag tröttna mer och mer på bygget! Men vad ska man göra? Det växer ju inte jobb på träden just nu direkt, så det är väl bara att le och se glad ut skulle jag tro ;)
Men men 2 arbetsdagar kvar sen är det helg igen för en annan :P



Klockan är snart 10 och jag har inte ens fixat matlåda till imorgon eller duschat än och jag ska träffa Sofia nu klockan 10 haha för lite skit snack ;) Braaa planering :P
Vi behöver nog båda snacka av oss lite! Ska träffa henne igen på fredag också, hon behöver lite hjälp men barnen medans hon ska baka till California´s dop i helgen :)
Och självklart gör jag det mer än gärna :)

Nää nu måste jag rusa.. haha mer kuta! Sooofffiiiiiaaaa im cooooming ;) haha ja jag e CP i know :P


Uppdaterar mer sen!!

Bye ♥



Kommentarer
Postat av: Fia

haha.. bloggnörd!! Men jag gillar det :-D

2009-06-10 @ 00:43:24
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0