Ica Maxi


Igår fick jag för mig att jag skulle gå till Ica Maxi och storhandla själv.. hur smart nu den idéen var :S
Men jag fick låna med mig min favorit tjej och världens sötaste California och den stora
vagnen, Dock så kunde jag inte ställa ifrån mig barnvagnen någonstans på maxi, så jag fick ta C i bärsele på

magen och
sätta två kundkorgar i vagnen.

Och jaa typ 2 timmar senare stod jag i kassan och packade mina varor ;)
All credit till alla ensamstående mammor som har det såhär jämt!!

Men när jag väl packat klart allt så inser jag att allt inte får plats i vagnen.. haha självklart!

Men just som jag kliver ut från butiken kommer min räddare i nöden: SVÄRMOR :)
Så hon fick ta de flesta kassarna och köra hem dom till Andreas medans jag och C fick oss en
promenad hem :)

Hann även in en snabbis på Ica jätten och köpa jordgubbar innan vi gick hem :)



                                     
När jag lämnat lilltjejen så var det bara hem och laga mat och omorganisera lite i kylen :P

Senare på kvällen var jag men Minna och hennes mamma på Oncel.. Ohh yeah haha
Jag hade jätte trevligt i alla fall :) Och neej jag va inte full!! Drack bara 1½ cider på hela kvällen ;)


Nu ska jag ta och sätta mig på balkongen och ta dagens första cigg :)  Sen ska jag nog ta och börja baka till på söndag :)


Ska baka moccarutor och kanske någon sorts muffins.. är bara rädd att det blir för mycket choklad.. Tyvärr väldigt lätt
hänt!! Men men det ska jag nog klara :)




Kommentarer
Postat av: Fia

Man behöver inte nödvändigtvis vara ensamstående för att storhandla själv gumman... jag gör det nästan alltid!! Men man vänjer sig faktiskt ;-)

2009-06-21 @ 13:09:33
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0