Hoppas!


På måndag ska jag äntligen sätta in min kopparspiral!! Hoppas verkligen att det funkar den här gången :)

Och att alla blödningar försvinner!
Är så trött på att ha det såhär nu! De senaste månaderna har jag haft min mens med två veckors mellanrum..
Jätte kul.. NOT :(

Så nu håller jag tummarna för att det går vägen den här gången! :)



Ska vara på ungdomsmottagningen klockan elva på måndag, men jag ska jobba fram tills tio i alla fall. Sen går jag hem efter läkaren!



So wish me luck! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

I wish you luck.. men tror inte att mensen försvinner.. den innehåller ju ingen hormon lr nåt sånt. Så den ska bara följa din vanliga cykel.. man kan ju dock få värre värk, rikligare blödningar osv.. vi får väl se.. men ge det en chans. Har hört att det kan ta upp till 3mån innan kroppen vänjer sig vid den.

2009-06-12 @ 18:45:18
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0