Full Fart



Jag har sagt att jag skulle ta det lugnt den här helgen för att dom två närmsta helgerna har vi planer. Men tjii (stavning?) fick jag haha..

  Idag ska vi ut till Järna och fira en släkting till Andreas på födelsedagen. Så vi ska väl ta och göra oss i ordning snart..

♦  Imorgon är det konfirmation för två av mina kusiner i Nykvarn, så det blir ju hela helgen som försvinner..

♦  Nästa fredag är det midsommarafton och då ska vi ut till Järna igen och fira med Andreas kusin och tjej och några      vänner till dom. :)

♦  Veckan därpå så måste jag baka nån dag efter jobbet till söndag. (Firar min födelsedag då för släkten)

♦  På torsdagen den 25/6 ska vi ut på after work med jobbet.

♦  På fredagen kommer tjejerna hit och "firar min födelsedag" med karaoke och utgång! ;)

♦  Och på Söndagen den 28/6 så kommer släkten hit på födelsedagsfika.


Men sen när allt det här är förbi så är det inte långt kvar tills semestern :)








Nää nu måste jag verkligen sätta igång här hemma!!

♥ ♥ ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0