Fynd och Mys


På dan igår var jag med Sofia och hennes två små varelser.
Vi gick ner på stan vid 12.30 för att Sofia skulle köpa födelsedagspresent till stora M.
Som hon fann inne på Ninves, där jag också gjorde ett riktigt kap, enligt mig iallafall :)
Jag hittade nämligen ett par gympaskor (Puma) i lite högre modell. Dom var rea nedsatta från 999 kr
till 499 kr och jag hade ett gammalt presentkort som en gång varit Andreas på 300 kr.
Så jag betalade ju bara 200 kr för skorna! *Lycklig*


Efter ett tag tog vi lunch på Nancy´s :)
Det blev som ALLTID en Ceasar sallad med cous cous! Efter lunchen började vi våran promenad mot Babyland i Weda,
där Sofia skulle köpa en "badring" åt California.

När vi gick hem därifrån så gick vi genom stan så vi sprang in lite snabbt på H&M för att jag skulle köpa ett par tights och en förpackning med leggings som jag ska ha med mig till Turkiet :)
Sen tog jag en promenad hem med nästa hela familjen Rundström/Gordon (Ej stora M)


Men inte nog med det så hann jag och Andreas umgås "grannarna" med början
på kolgrillen och som sedan slutade med ost och kex och härliga skratt hemma hos oss!! :)

En lång men riktigt mysig dag/kväll!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blond du är sessan min! Nu blir mormor glad =) Puss och kram

Mamma

2009-07-22 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0