Hela 23 år..

Nu har det varit väldigt segt med uppdateringen.. Jag har haft fullt upp varje dag den här veckan med att fylla år och massa annat nu när det har varit så fint väder :) Men nu så ska det bli ändring på det ;)

Den 26 (fredags) hade jag lite firande med tjejerna här hemma.. Jag och Minna hade bakat pajer och gjort sallad till kvällen som jag tror var uppskattade av alla?! Efter det blev det lite karaoke ;)
Lite senare på kvällen vart det fixa dags :P Alla tjejer stod och fixade sig framför speglarna, sen bara det av till Hamnmagasinet!
Jag hade en jätte trevlig kväll så tack så jätte mycket tjejer!!! (Johanna, Minna, Suzy och Sofia)
Och tack så jätte mycket för alla fina saker!!
Fick en stegräknare av Sofia, som jag har använt flitigt :)
Sen fick jag blommor, presentkort, vin och pengar! Tusen tack tjejer!
Jag har tyvärr inga bilder från kvällen då jag använde Andreas kamera och han har inte tömt den än!



I måndags så fyllde jag år, men mamma, Mormor och Morfar var här i söndags och firade mig!
Jag bjöd på hembakad tårta med jordgubbar och hembakade kakor.
Av Mamma fick jag 1000 kr och av Mormor och Morfar fick jag 700 kr :) Hade bara önskat mig pengar av dom till resan så det blev jätte bra! Tack snälla!!
(Samma sak här med bilderna, de kommer)


I måndags på självaste födelsedagen :P var Andreas föräldrar hans mormor, moster och man och min morbror och Therese med två av mina kusiner Rebecka och Thilde här. Det blev marrängtårta och fika och så lite paket öppning :)
Fick blommor, presentkort, 1 flaska Asti, och en jätte fin kakburk av morbror och co.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0