Shopping



Igår var jag nere på stan för att fixa mitt pass som jag hade glömt bort.. Och vi åker den 25 ;)
Men nu är det gjort i allafall! Var även in en snabbis på Kappahl. Jag fick ett presentkort på 200 kr
där i födelsedagspresent. Så jag tänkte kolla om jag hitta nått! Jag kom därifrån med ett halsband,
ett par skrubbhandskar och en body till California som hon fick idag :)

Gick även in på H&M och kolla.. men kom bara ut med sånna bra att ha grejer..typ haha.
En till förpackning med slingor, (för jag köpte bara en förpackning sist) två nagellack, en förpackning med vax,  bomullsrondeller och en mascara.

Så det vart en ganska lyckad dag på stan i alla fall eftersom allt jag köpte betalade jag med presentkort ;)



(Bodyn hann jag inte ta kort på!)

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack gumman.. jag får skicka en bild sen.. när hon använt bodyn ;-)

2009-07-15 @ 16:13:07
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0