En dag på stan


Försöker få Andreas att vilja göra nått idag, är så otroligt rastlös, men jag vet inte riktigt själv vad jag vill göra!
Jag hade ju hoppats på att det var lite finare väder idag så vi hade kunnat lagt oss ute någonstans och solat och druckit Asti och ätit jordgubbar men vi får väl hålla tummarna för att vädret blir lite bättre senare! För resten av helgen skulle det inte bli  så jätte bra väder! :(

Dock så skulle jag behöva städa här hemma för det ser ut som ett bombnedslag men men.. får se om jag orkar haha :P

Igår var jag nere på stan med Johanna efter jobbet, tänkte att jag skulle hitta lite kläder för mina presentkort inne på H&M men jag kom därifrån med en "kofta" fast kortare i lila och sen mest en massa annat nödvändigt haha..

En förpackning med slingor, ett jätte sött hårband med en rosett, hårnålar, hårspray, trepack trosor och ett armband :)
Men jag har lite pengar kvar att handla för så vi får se om jag kanske kan få med mig nått linne hem eller nått någon dag iallafall!!

Efter att vi var klara så gick vi till stanley´s för att äta och ta en cider. När vi kom dit så satt Andreas där med sina jobbarkompisar vilket var väldigt trevligt :)
Jag åt en caesarsallad och Johanna åt deras hamburgare. Men tror dock att vi båda var lite besvikna på maten.. 
Vi satt där i nån timme sen åkte Johanna hem och jag följde med dom andra till Crocks uteservering..Vi tog en cider där sen gick vi vidare till CP där det inte var så jätte mysigt då det inte fanns några sittplatser ute och vi var ändå 12 personer. Så Jag, Andreas, Whopper (Andreas) och två andra bestämde oss för att avsluta kvällen.
Men Whopper följde med upp till oss en stund då han inte drack nått på hela kvällen och körde!! Så det blev sprite, jordnötsringar och så kallad dödsmetall.. Inte riktigt min favvo musik om man säger så men vad gör man inte för dom man tycker om :P

Fick höra från Whopper igår att han vill att Andreas ska bli gudfar åt deras bebis som är på väg!! Vilket gör mig jätte glad:)
Tror verkligen att han skulle klara av det helt utmärkt!! Om inte annat så måste han!! :)
Men vi får se hur det blir! Men jag håller tummarna!!!






Nää nu måste jag göra nått annars dör jag här i soffan snart haha..

Ha en jätte bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0