Sjuk


Varför jag och varför NU av alla dagar om året precis innan jag ska åka???

Ligger här hemma i soffan och är riktigt äckligt förkyld!! Orkar inte!! :(
Tycker fruktansvärt synd om mig själv just nu!!

Har lovat mamma att ringa läkaren imorgon om jag inte mår bättre!
Så jag hoppas verkligen att jag mår bättre tills dess!

Jag har ju lust att gå ner på stan och kolla på lite kläder och kanske ta en sen lunch med nån,
men nej nej så kul ska vi inte ha det tyvärr!!
Ska även packa ikväll när mormor och morfar har kommit förbi och lämnat resväskan :)
Måste dock tvätta lite här hemma innan oxå :(

Nu vart det en väldans massa gnäll och utropstecken men så är det idag :)
Hoppas att ni andra har/får en jätte bra dag!

 
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Egoina

Vad kul! Vi ska bo på Ada 2. Ni då?

2009-07-23 @ 22:50:34
URL: http://egoinas.se
Postat av: Fia

Haha.. stackarn.. kom du aldrig iväg och hämtade resväskan?! Ajaa, hoppas du blir bättre nu innan ni drar. Resfeber ännu då? Vi ska börja tvätta och packa imorgon.. och storstäda inför kalaset, Kram!

2009-07-23 @ 23:52:54
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Egoina

hehe okej.. vi bor rätt nära stranden, men en bit från centrum.. jaja. men då kanske vi ses :)

2009-07-24 @ 01:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0