Nu är det nära


Nu är nästan allt färdigpackat, bara småsaker kvar!!
Men nu har jag fått världens resfeber också haha.. inte lätt!! Men det ska bli så j*vla kul :)
Ska försöka att inte gå och lägga mig så jätte sent så jag får lite sömn iallafall!

Ska upp hyfsat tidigt imorgon och packa ihop det sista, duscha och
självklart pussa lite på älsklingen också ♥

För vid 12 kommer Minna och hennes mamma och plockar upp mig
sen bär det av till Minna för lite pizza och några cider innan färden mot Arlanda börjar!
Vi åker dit vid 14.30 och flyget avgår klockan 18 så vi hinner gå lite i taxfreen och ta nån
bira innan :)

Guuuud vad jag längtar!! Det kryper i kroppen på mig nu :) Lycklig!!


Kanske skriver lite imorgon bitti.. men om inte annat så hörs vi om en vecka!! ;)

Och Sofia.. Ha det jätte bra nu!! Men träna inte ihjäl dig :P
Vi hörs och syns när du kommer hem..
Pussa barnen från mig!!





Kommentarer
Postat av: Fia

Tack gumman!

Jag har precis också packat färdigt.. det blev en hel del väskor... totalt 8st. med handbagaget. Känns som vi har med oss hela hemmet och

lite till.. Hälsa Minna så mkt och vi ses om 2veckor, på kalaset! Sola, bada, festa och njut, Kram!!

2009-07-25 @ 01:06:32
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej! Jag såg att du också har en blogg så jag kikar in och lämnar ett spår av mig =) Hoppas att allt är bra med dig.



Ha en trevlig resa!

Kram Vevve

2009-07-25 @ 01:27:13
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Therese Gardevåg

Sofia: Haha det är så när man har barn.. jag om tyckte att jag har packat mkt grejer!! :P

Jag ska hälsa henne;) Detsamma gumman!! Kram!!

2009-07-25 @ 02:03:35
URL: http://devilishsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0