Jippii


Nu är det bara 1 dag kvar på jobbet innan semestern :) Och ingen är gladare än jag!!  LOVAR!!
För jag är så trött på bygget nu så jag tror jag döör!! Men nu får jag iallafall vara ledig i fyra veckor :)
Har inget planerat förutom veckan till Turkiet. Sen ska jag bara ta dagarna som dom kommer!
Vad ska ni göra på semestern?

Igår var jag ute och gick med Sofia i 1½ timme i ösregnet! Men som jag sa när hon fråga om hon skulle gå upp och hämta paraplyn.. Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder haha.. Jag kunde krama ur mina kläder när jag kom hem, ÄVEN mitt hår!! Men trevligt var det! Jag fick ihop hela 27 218 steg på hela dan!!



På tal om Sofia så fyller hon år idag! Hela 24 år! Så ett Jätte STORT grattis till dig gumman!! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0