09.16.04 - 09.17.04

Har haft fullt upp här hemma den senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen..

I torsdags var jag som sagt på styrka i grupp, Fy f*n säger jag bara haha. Va helt slut efter passet..tog säkert över en halvtimme att ta sig hem sen (brukar ta max 20 min)
Har fortfarande träningsvärk haha! Så det känns jätte bra :)



I fredags
jobbade jag som vanligt, men efter jobbet haffade jag skjuts hem av en jobbarkompis för att min kära A, här hemma hade bjudit över sina föräldrar och mormor på middag vid kl. 18. Och jag var ju självklart den som skulle laga mat, så jag kännde att jag behövde all tid jag kunde få för att hinna fixa med det mesta innan dom kom..
Så när jag kom hem var det bara att kasta sig in i duschen. Sen slänga på sig lite kläder, sen bar det ut i köket och förbereda allt!

Den "fantastiska" maten som serverades var: Klyftpotatis (självklart hemmagjord!) med lövbiff, sallad, tsatziki och vitlöksbröd,som dock ej var hemmagjord haha.. Och självklart så dracks det vin och öl till maten :P

När vi ätit fick dom gå och sätta sig i soffan och kolla på mitt favoprogram :P "Så ska det låta". Medans jag diska.

Sen blev kvällen lugn och gästerna var inte kvar så länge.. Så när dom gick så var det bara för mig att borsta tänderna och kasta mig i sängen.. haha man är som en riktig pensionär!

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0