"THE WALK"


Jag och S. började traska vid kvart i tio.. Och jag var hemma innanför dörren när klockan var fem i halv ett.. haha
Riktigt trevligt var det iallafall!! Har nog inte haft så kul och intressant snack/kväll på evigheter! Så tusen tack gumman!
Måste göra det snart igen :) Finns ju fortfarande massor att snack om! haha




Idag har jag jobbat som vanligt. Var dock väldigt trött imorse när klockan ringde 05.40 *suck*  Fyra timmars sömn!
Inget jätte kul när man ska jobba hela dan!!

Försökte vakna till med en dusch men det hjälpte ju självklart inte! Ögonen sved lika mycket ändå!!!
Så inte nog med att jag knappt sovit inatt så har jag haft huvudvärk hela jäkla dan! :(
Soo.. det blev ingen spinning idag :( BESVIKEN!!
Fast det var nog lika bra eftersom att jag fortfarande har kvar min kära huvudvärk!

Men det är bara att hoppa upp i sadeln imorgon igen!! ;)
Så styrka i grupp (typ body pump) klockan 17.00 på gröndal är var jag kommer att befinna mig imorgon :)
Turkiet here I come hehe

Nää nu ska jag ta och kasta mig i sängen och försöka få nån timmes mer sömn inatt!!!


Sov gott  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0