MITT NYA LIV

Nu har jag gjort min 4 och förhoppningsvis sista blogg.
Jag tänkte nämligen att en blogg skulle pusha mig till att nå mitt mål. Mitt mål som är att försöka gå ner åtminstonde 10 kg på 16 veckor.
Och jag vet att det inte är omöjligt! Och det som pushar mig ännu mer är att jag och M. har bokat en resa till Turkiet "Alanya" om jaa... 16 veckor, och jag tänker inte visa mig på stranden när jag ser ut såhär! Så enkelt är det!!
Men tyvärr så är det ju inte så jäkla lätt!
Men det är ingen annan än jag som kan göra något åt saken!
Så idag är den 1:a dagen på mitt nya liv.. haha klychigt värre ;)

Idag har jag hittills bara gått en 30 minuters promenad till jobbet, dock så sitter jag inte i mer än 20 minuter per dag på jobbet så!!

Men kvart i tio nu ska jag ut och ta en kvällspromenad med Sofia :) Så då har jag gjort mitt för idag!
Imorgon så är det spinning som gäller klockan 17. Ska bli riktigt skönt!! Men aj sån träningsvärk jag kommer att ha för det var några veckor sen jag körde nu!! Men skam den som ger sig!!

Nä nu ska jag ta och byta om till mjukisbyxor och tjocktröja.. mys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0